تایر تراینگل در لیست تولید سبز 2023




تایر تراینگل در لیست تولید سبز 2023


لاستیک تراینگل به عنوان «شرکت مدیریت زنجیره تأمین سبز» در میان فهرست تولیدات سبز امسال قرار گرفت، این لیست توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات در تاریخ 8 نوامبر 2023 منتشر شد.

شرکت مدیریت زنجیره تأمین سبز یا همان Green Supply Chain Management به ارزیابی اثرات زیست محیطی محصولات کمک می کند و با این کار شرکت ها می توانند کالاهایی پایدارتر و کارآمدتر را طراحی و تولید کنند. با مدیریت بهتر، تولیدکنندگان تایر می توانند ردپای کربن محصول خود را به حداقل برسانند.

مفهوم "زنجیره تامین سبز" مظهر یک مدل مدیریت مدرن است که به طور سیستماتیک ملاحظات اثرات زیست محیطی و کارایی منابع را در کل زنجیره تامین یکپارچه می کند. بر اساس تئوری، تولید سبز و فناوری مدیریت زنجیره تامین، جنبه های مختلفی از توسعه محصول را در بر می گیرد.

سه فهرست «کارخانه سبز»، «شهرک صنعتی سبز» و «شرکت مدیریت زنجیره تامین سبز» با مجموع 205 کمپانی منتخب برای لیست «شرکت مدیریت زنجیره تامین سبز» انتخاب شدند. تایر تراینگل همواره توسعه سبز را با ایجاد یک سیستم مدیریت علمی استاندارد شده و به همراه اجرای اهداف و برنامه های متعدد برای مدیریت زنجیره تامین سبز در اولویت قرار داده است. از سال 2018، این شرکت چندین تمجید استانی یا ملی از جمله "محصول طراحی سبز" و "شرکت نمایشی طرح سبز برای محصولات صنعتی" را دریافت کرده است. در سال 2022، تراینگل در لیست ملی "کارخانه سبز" ثبت شد. در حال حاضر، این شرکت در لیست های "کارخانه سبز" و "شرکت مدیریت زنجیره تامین سبز" تحت لیست ملی "تولید سبز" به رسمیت شناخته شده می شود.


منبع: en.triangle.com.cn


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0